Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання.
Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно:
від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно,
якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися,
вміти захистити свою роботу). Але цьому передує ВЕЛИКА робота вчителя,
щоб їх цього навчити: робити це саме, але спочатку в малих частках,
поступово збільшуючи.
Крім того, ми повинні пам’ятати і про учнів з особливими потребами -
давати їм завдання з яким вони можуть впроратися, наприклад - виконують
роботу за шаблоном, що розробив учитель.
Також не слід забувати обдарованих учнів - вони могуть працювати із завдання повишенної складності.
Модуль був дуже насиченим, багато нових методів по впровадженню диференційованого навчання для учнів я для себе відкрила.
Комментариев нет:
Отправить комментарий